من جوزده!!!!!!!!!!!!!!

صبح بخیرخداجان!

بیالبخنبزنیم،بدون انتظارهیچ پاسخی از دنیا

براي يك لباس خوب وزيبا

گرفتم پول من از مامان وبابا

بعداز اندكي گشتم روانه

ولي قبلش زدم برزلف شانه

به بازار پ از كالا رسيدم

بديدم آنچه تاحالانديدم

يكي از اون ور دادزد كه آقا

نرواون ور بيا اين ور تو حالا

بيامن يك لباس شيك دارم

كمرباز و كمرباريك دارم

خودم رفتم از اون ور بارآوردم

بلوز جينو با شلوار آوردم

نيگا آرمش واسه شيطون پرسته

كنارش صورت ميمون مسته

نخش رو ازكنار نيل آوردن

وچون قايق نبود بافيل آوردن!

فقط سه تاازاينها اومد اين ور

يكي من دارم و دوتاي ديگر

يكم كوتاهه اما تيپ روزه

با اين ديگه نشي عمرا رفوزه!

سرزانوش نيگا كن وصله داره

همين ديشب ديدم تو ماهواره

اگه هفتاد هزار تا بشمري زود

من وتو باهم اين جا مي كنيم سودش

منم كه جو زده بودم شديدا شمردم مبلغ و دادم سريعا !

قضاوت باشما!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 4:14 ] [ بچه های انسان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه